Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2017.03.02. 19:22 Gritty Goose

Mikor maszturbálás után...

...zokogás tör ki belőled...azt hiszem az a "vég"!

Nem sokszor éltem meg ezt a katarzist, de nem is szeretném sűrűn.
Senkinek nem kívánom.
Mert, hogy ilyenkor nem a felemelő, felszabadító érzés rejt a szemeim sarkába könnyeket, hanem a bennem felgyülemlett feszültség, a magány, az érintés hiányának a sajgó fájdalma.
Zokogtam párnába fúrva a fejem.
Könnyem áztatta a huzatot és a testem remegett a kétségbe eséstől...bár az orgazmus jele még ott voltak a testemen, de nem tudtam magam átadni neki.

Igen, be kell lássam kezd megrepedni a kemény, határozott elképzelésemen a védő hártya.
Eddig tartott a szabadság vágy és annak élvezete?!
Bár, még most sem vágyom a hátköznapi szürkeségre, a mindennapos elszámolásra és függésre.
Szeretek találkozni a barátnőimmel, szeretek eljárni táncolni, szeretem, hogy szabadon lelkiismeret furdalás nélkül szervezhetem meg és át az életem.
Szeretem, hogy azt tehetek amit jónak látok és érzek.
Szeretek a lányommal csavarogni, mozizni...igen, én meg a mozi?!...de eljárkálunk és csacsogunk, összebújunk, osztjuk egymást, mert már jó ideje partner benne.
Szeretek Csernus doki előadásai után hajnalban hazakúszni a több órás beszélgetések után.
Szeretek sok mindent amit most megtehetek...és ezt nem szeretném elveszíteni.

De szeretném megosztani az örömöm, szeretnék flörtölni, szeretnék valakinek hiányozni, szeretném, ha valakire gondolhatnék.
Szeretném, ha időnként valakihez hozzábújhatnék.
Szeretném, ha nem a vibrátorom juttatna el a csúcsra, hanem a kedvesem nyelve, ujjacskái és a farka.
Szeretnék megizzadva összebújni és csillogó szemmel a szemébe mosolyogni.

Ezért, érzem, hogy ez most nem jó időszak az életemben.
Bár, már rég borultam ki és jó ideje nem is voltam igazán lent...de fent sem!
Talán az utóbbi jobban frusztrál, mint hogyha lent lettem volna.

Úgyhogy most megtörlöm szemeim, nózimat kifújom, vibrátoromat fiókom mélyére teszem, megrázom magam és megyek tovább.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr8512308113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása