Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2017.06.04. 10:55 Gritty Goose

Amikor kaparom...

...a falat, akkor képes vagyok körüzenetet küldeni, talán valaki válaszol rá.:-)

Vallom, a fel nem tett kérdésre mindig NEM a válasz.
Ha felteszem, akkor 50%-os esélye van az IGEN-nek is.:-)

Mivel rég volt már...hm...mikor is?
Jaaa...igen, 04.28-a!!!...így most már érzem, hogy a libidóm a tetőfokára hágott, de engem meg senki sem.
Így vettem a fapofát és 2 helyre elküldtem ugyanazt az üzit.
Ha esetleg úgy jön ki, van-e kedve?

Azt gondoltam, hogy előtte való heti "éhségük" kapni fog az alkalmon és majd sakkozhatok, melyikkel is találkozzak?!
Hát...ismét megerősítettek abban, hogy nagyon nem értem a férfiakat.

24 órán keresztül nem volt válasz.
Majd végre Mr.Néma_Levente válaszolt, hogy sajnos lázzal otthon nyomja az ágyat...helyettem.
Igazán szomorú hír, mert egy jó izzadás biztosan csodákra lett volna képes.:-)
De ha nem, hát nem.:-)

A másik, válaszra sem méltatott. De miért is csodálkozom rajta? A kulcsát is fél évig tartott mire vissza tudtam adni.:-)
Most sem változott semmi. Múlt héten bizonyára kanos volt, azért akarta a csillagokat is lehozni egy taliért.
Most már nem lényeges, így nem is válaszol.
Erre mondom azt: SEGGFEJ!:-)

Így most itthon, egyedül...kaparom a falat...és merítem az elemeimet.:-)

 

U.I.: Pedig nyaralás előtt még le kellene magamat meríteni és feltölteni.:-)
Frusztráltság nem egészséges egy Görög szigeten.:-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: vágy véleményem jelöltek Mr.Meglepi Mr.Néma Levente


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr1712562799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása