Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.04.11. 12:50 Gritty goose

Már megint csendben...

...voltam?
Eltelt jó pár nap és én nem írtam?

Mondhatnám alkotói válság.:-)))
Vagy ihlet és történés hiány.
Egyik sem, talán csak nem érzem szükségét a nyomoromat most kiteregetni.

Meséljem el, hogy szombaton lett volna lehetőség és még sem lett semmi?!
És mikor este jeleztem, hogy ha komolyan akart volna valamit, akkor azért tenni is kellett volna és nem csak verbálisan jelezgetni, majd utólag mellett döngetni, hogy "pedig akkor is akartam", akkor Ő volt megsértődve, hogy már megint kioktató hegyi beszédet kapott.
Nem drágám, csak a működési folyamatot vezettem le.
Hogy, ha én valóban megkívánom a másikat és VALÓBAN akarok szeretkezni a másikkal, akkor elkapom egy fordulóra és nem csak lépek egyet, s rögtön vissza is, de kettőt.
Egy szóval sem kapott elutasítást, igaz nyakig tejfölösen és káposztásan nem adtam neki semmi csábító jelet. De már nem is adnék, minek, hogy csak saját magamat beindítsam és csak hoppon maradjak, mint máskor?!
Elmosolyogtuk a dolgot, aztán nem lett semmi.
Az nekem nem elég, hogy a konyha másik feléből csendesen megjegyzi, hogy pedig azt gondoltam, hogy ma lehetett volna, valami kis etye-petye.
1. Hol vagyunk, az óvodában? Nem lehetne azt nevén nevezni?
2. Ha akarok valamit, akkor nem 2 méter távolságban szájat jártatok, hanem odamegyek nyakon csókolom, fülébe súgom, hogy: "édes, úgy kívánlak, hogy most rögtön magamévá akarlak tenni."
Nem utasítanám el, ha így tenne, még akkor sem, ha ez derült égből jött valami lenne, minden előzmény nélkül.
De nem tette, csak 2 órával később megint annyit mondott, hogy lett volna időnk, de már nem tudta befejezni a mondatot, mert csörgött a telefonja, aztán már nem folytatta, csak sejtem, hogy ebben a témában lett volna megjegyzése. Mire a konyhában végeztünk, megjött a lányom és a lakás már nem volt üres. Éjszaka meg a télapó eldöntötte a dolgokat.
Most egy hét nyugalma van, nem kell a megfelelési vágyának eleget tennie.

Hétvégén egyébként meg kellett állapítanom, hogy a mai Budapesti éjszakai élet egyszerűen szörnyű állapotokat mutat.
Ma már olyan, hogy 22.00-kor már elkezdődik a hangulat és a "buli van a parton" feeling sehol sincs!
Éjfélnél előbb már le sem szivárog a társaság, utána is még egy órát támasztják a pultot.
Könyörgöm, én már öregasszony vagyok ahhoz, hogy egy jót táncoljak, várjak hajnal 2-ig.
És még akkor is két esélyes, hogy jót táncolunk, vagy csak lötyögünk kényszerből a pocsék tüc-tüc zenére.

Maradunk azt hiszem a kerti partynál.:-))))

Szólj hozzá!

Címkék: csalódás véleményem kedvesem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr82816759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása