Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.05.04. 11:39 Gritty goose

Tegnap olyan "csoda"...

...történt.:-))))

Az én kedvesem annak ellenére, hogy a nap végén igen komoly és nyomasztó beszélgetésen vett részt, este mikor hazaértem teljesen fel volt/lett villanyozva.
Igaz, szoknyában voltam, amit nem tudhatott, hisz hamarabb ment el otthonról, mint én.
Oda meg vissza volt a látványomtól.:-))))

Elmesélte mi volt a találkozón, aztán hozzám bújt és minő meglepetés ért?!
Olyan "sátortábort" láttam, mit már nagyon rég.:-))))
Ha nem éjfélt mutatott volna már az óra és ne lettem volna kissé feszült és nyűgös a hallottak alapján, akkor azonnal éltem is volna a lehetőséggel.
Így csak felajánlottam, hogy örömködnék a kedvére a jelenségnek. Látszott rajta nem lenne ellenére, de ellenkezett, nem bízott magában. Inkább mára halasztotta a történéseket, mikor mind a kettőnk örömére történhetnek a dolgok.
Látszott rajta, hogy fel van dobódva, csak nem bízik magában és a libidójában.
Én nagyon örültem neki, bár a lelkem mélyén azért félek, hisz minden csoda 3 napig tart.
De most inkább a ma estére koncentrálok.:-)))

Reméljük nem jön semmi közbe!!!

5 komment

Címkék: szex kedvesem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr62876712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.05.04. 15:21:51

nem szabad halogatni, nekem ez a tapasztalatom :) másnap már nem olyan, meg közbe jön valami, meg ilyenek...

Gritty goose 2011.05.05. 10:22:30

@éniskócos: Igazad van, ezt tegnap én is éreztem az elején, kedden sokkal jobban pezsgett....de...így is nagyon jó volt.:-))))
süti beállítások módosítása