Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2012.11.26. 10:20 Gritty goose

Van már nekem is...

...egy okos telefonom.

Minap meglepett a sors, vagy a szolgáltatóm (minek is nevezzem?!) egy ilyen kis helyes kütyüvel.
Mert ám szerettem volna jó ideje, de azt gondoltam...drága is, meg minek nekem?!
Aztán rájöttem, hogy nem is lenne olyan rossz nekem.
Jönnének a mailek, meg újból naplózhatnék, sőt olvasni is olvashatnék, ha már nincs readerem, sőt...költséget is csökkenthetnék, hisz van már viber, na meg akkor lehet felmerészkednék a facebookra is?!

Nos, jött a lehetőség és én éltem vele.

Rájöttem, okosabb mint én, vagy...én nagyon hülye vagyok ám hozzá, így, első ránézésre.
Mert, hogy annyi beállítási lehetőség van és már el is felejtettem, hogy azt hol állítottam be és amazt meg hol is láttam?!:-))))))))

Barátságunk napok alatt elég szorosra fonódott.:-)
Már a vibert kellemesen, gyorsan, napi szinten használjuk. Igen, én használom, Ő meg elpirul. Mert, hogy még nincs hozzá szokva a kicsike, hogy ez azért az életem egy kicsi sötét, titkos zege-meg-zuga.
Odáig még nem jutottam, hogy akkor blog és regisztráció s irány a tömegpszichózis. Mert az arckönyvnek nem adom magam könnyen. Ellenállok, de nagyon erősen.
Utálom, kimondom, mit kerteljek...igen, utálom.

De ez a csöppség már felvillanyoz, és látom mindenki nyomja, használja...csak én nem.
Hm...lehet, nem is fogom...még meggondolom...1000x.:-))))

Viszont olvasok reggel délben és este.
Csak a szemem nem bírja már, bármennyire energia takarékosra, gyenge fényerőre teszem, ez még sem e-ink.:-(
Marad a kívánság: JÉZUSKA, kérlek hozz nekem egy Amazon-Kindle-t.:-)

Szóval...megyek, még játszom egy kicsit vele....csipog itt, csipog ott....és költséget csökkentek.:-))))

2 komment

Címkék: öröm hétköznapok hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr894927130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.11.27. 08:19:01

Mijazaviber??? ;) Nálam az az S.O.S. azonnali utalást jelenti. :)
Remélem a barátságotok elmélyül még jobban, és csupa örömet fogsz lelni benne!

Gritty goose 2013.01.02. 20:49:53

@Enchantée: Viber? Hasonló mint a skype...csak ez telefonon.
Hívásra, üzenet küldésre alkalmas program, de ingyenes a rajta folytatott kommunikáció.
süti beállítások módosítása