Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.09. 09:35 Gritty goose

Boldogság hormon!?

Azt mondják a csoki az, vagy legalábbis serkenti a termelését.
Lehet!

De én nem szeretem, így nem is tudhatom a hatását.
Na már most, ha nem szeretem, akkor mi fogja nekem termelni az én kis szervezetemben ezt a hormont!?:-)
Mert hát, ha a külső behatások nem a legtökéletesebbek ehhez, akkor kell valami mesterséges ráhatás. Ha ez a csoki, akkor nekem ez sem működik!:-((((
Nem lehetne a tudósoknak feltalálnia, hogy a marcipán, vagy a túró rudi, esetleg a gyümölcs is fokozza a termelését?!

Tudom már!
Zumbáznom kellene.
Hm...azt is már mióta nem csináltam. Lusta disznó vagyok!
Könnyebb kényelmesen elnyújtózni a kanapén, mint felállni és neki kezdeni 60 perc aktív mozgásnak. Pedig lehet, ezért is vagyok depis, mert nem mozgok eleget?!
Na ezt most jól megállapítottam, de mikor fogom megvalósítani?!
Ma....hm...későn fogok hazaérni és ma egyébként is kedd van...igen AZ a bizonyos KEDD!:-)
Remélem ma is kellemes hangulatban tudjuk az esténket tölteni. Legalább a lelkem legyen "simogatva" és helyre téve.
Vagy holnap?! Naptárat nézve, holnap ki sem kelnék majd az ágyból, derekam hasogatni fog és nyúzott, nyűgös leszek. Az "első" napok ilyenek. Szóval holnap is felejtős lesz.
Csütörtök?
Már jobban hangzik....na jó! Most erőt veszek és határozottan kitartok mellette...csütörtökön Zumbázni fogok.
Pénteken már megint nem, mert programom van késő estig....és már el is ment a hét.:-)
Talán még vasárnap rá veszem magam, ha csütörtök után meg fogok tudni mozdulni.:-))))

Ezen kívül nem tudok róla, hogy lenne ilyen stimuláló "szerem".
Vajon más tisztában van vele, hogy neki mi az????!!!

Na utána néztem:

  • Igyunk kellemes aromájú, például citromfűből készült teát.
  • Együnk folsavban gazdag, zöld levelű zöldségeket: brokkolit, karfiolt, parajt, spárgát, lencsét.
  • Ha megkordul a gyomrunk, de nincs időnk terített asztal mellé ülni vagy éppen csak "az úgy ennék egy kis csokit" hangulat tört ránk, csillapítsuk banánnal éhségünket.
  • Előzzük meg az édességevés okozta bűntudatot és mozogjunk rendszeresen! Már napi fél óra izzasztó sport is javítja a hangulatot, az önbizalmat, segít kordában tartani a testsúlyunkat."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr302435448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása