Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.19. 14:33 Gritty goose

Milyen pasik jönnek be nekem!?

Kérdezte.... és én ültem, gondolkoztam.

Ezt már annyiszor megpróbáltam megfogalmazni, szóban, képekkel illusztrálva.
Tulajdonképpen nehéz megfogalmazni, milyen is az, aki nekem bejön. Hisz annyi minden elég hogy tetsszen, vagy annyi mindennek klappolnia kell?!
Nem is tudom melyik megközelítés a pontosabb?!
Ami biztos, hogy a vékony, izmos-szikár, pici, csontos férfi nem az esetem. Már csak az alkatom miatt is, elég murisan néznénk ki.
Volt egy fiú, aki elég hosszú ideig próbált meggyőzni arról, hogy Ő kell nekem...gyönyörű szemekkel, érzéki szájjal, édes mosollyal, de nagyon vékony volt. Nem tudtam rá venni magam agyban sem, hogy közeledjek felé, nem hogy tettlegesen.

Átlagos alkatú, szőr mentesebb férfiak vonzanak.
Fontos az ápoltság.
Fontos,  hogy a keze és a foga rendben legyen.
Kezdek rájönni, talán kéz fétisben szenvedek!:-)))))
Az arc és a tekintet, ami még meghatározó.

Ma kicsit chattogtam.
Jelentkezők voltak, de annyira nem tudnak megfogni...nem keltik fel az érdeklődésemet, a beszélgetés első 2 perce után az a kérdés jön, hogy szeretsz dugni? Vagy : csupasz vagy? Ha virtuális szexre vágyom, akkor majd úgy és olyan helyen keresem.
De most csak csacsogni volt kedvem.
Meglepett, hogy ennek ellenére 2 embernek sikerült megkaparintania a mail címemet.
Egyik, kedves, higgadt, értelmes, MSN-re hívott, mentem, majd eltűnt.
Puff neki....ezért utálok oda áttérni, netes éveim alatt annyi "kapcsolat" halmozódott fel ilyenekből kifolyólag, aztán többet sem beszéltünk, törölgethettem ki őket.
Valószínű ennek a fiúnak is ez lesz a sorsa.:-))))
Másik meg a vicces, lehengerlő stílusban akar gólt rúgni. Hm....nálam ezzel nem ment semmire.:-)))) Képes volt visszafognia magát, képe volt, tetszett. Na ez az, amiről előbb írtam, mindegy milyen, csak legyen valami benne.
Címet kapott, de elrohant, a gyerekért kellett mennie.

Maradok a csacsogásnál.:-))))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr62459382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása