Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.16. 13:46 Gritty goose

Mi van veled mostanában? Ma nagyon jól nézel ki!

Tette fel a kérdést egyik kolléganőm, másik kontrázott: biztos ki van elégítve!

Ráztam a fejem és a fancsali mosolyom láttán, nem is kérdőjelezték meg a nemleges válaszomat.
Ugyan tényleg ma jól nézek ki, reggel a tükörben sminkelve magam, meg is lepődtem a látványtól.:-)
Annak ellenére, hogy éjszaka - azt éreztem - felületesen alszom, mert az agyam már angolozott, mégis kisimult arcbőrrel ébredtem. Frissen mosott hajam most éppen nekem tetsző hajszínben pompázik.
Öltözékem...hm...kicsit gondosabban válogattam ma reggel, ha már a fejem toppon van, akkor a ruhám is legyen az.:-)

Érdekes, hogy tényleg akkor érezzük magunkat jól, és láthatóan akkor vagyunk kellemes látvány, mikor a lelkünk a helyén van. És mitől vagyunk kiegyensúlyozottak?
Na nááá, hogy a szextől.
Sajnos én közel s távol sem kerültem a szexualitás közelébe.:-(
Úgyhogy nem tudom mit látnak rajtam, ill. AZ, minek köszönhető?

Persze, most megint siránkozom, meg a dögös nő képében tetszelgek, aztán, lehet, hogy nem véletlen nem kellek senkinek.:-) Mert ez csak ámítás, csak az átlagomhoz képest nézek ki jól, de a férfi szemeknek nagydarab, vágósúlyban lévő koca vagyok.
:-)))

Mindegy, a magabiztosságom megvan. És a koca festéket és rucit kapott.:-))))))
Még így is szép a mosolyom, még ha röfögök is mellé.:-))))

Egyébként meg Mr.G. tegnap jelentkezett, ebédeljek vele.
Én: Nem megy, ma semmiképpen.
Mr.G.: Akkor hétfőn? Veled akarom zárni az évet!
Ezt nem utasíthattam vissza!:-))))
Én: Az tökéletes lesz.
Tehát hétfőn Mr.G.-el ebédelek!
Na majd szépen felöltözöm neki, cici kipakol, hagy egye a fene értem.:-)))))
Igaz, akkor küldeném a padlóra, ha szoknyát is vennék, meg vörösre festeném a körmeimet. De ezt most kihagynám, ez egyiket a hőmérséklet, másikat meg a rövidsége miatt.:-)

9 komment

Címkék: mr.g.


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr112519552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.16. 14:13:46

Néha mások olyankor látnak minket szépnek, mikor mi éppen a poklok poklát járjuk meg, erre nincsen magyarázat...
Vannak ám olyan férfiak, akiknek a magam és magadfajta kocák tetszenek, ezt ne felejtsük el. :)))
És van, aki odavan érted, ennek örülni kell! :D

Gritty goose 2010.12.16. 14:53:15

@Enchantée: Persze, azért tisztában vagyok vele, hogy vannak férfiak, akik nem a vékony nőket részesítik előnyben.:-))))

Látod, én ilyen kis telhetetlen vagyok, nem elég nekem ez az imádat!

Bohumil Stejskal 2010.12.18. 01:41:55

Ha csak annyira vagy koca, mint enchanté, akkor gebe vagy:)

Gritty goose 2010.12.19. 18:39:00

@Bohumil Stejskal: Sajna nem tudom, hogy mennyire koca Chanti!?

Gritty goose 2010.12.19. 19:21:44

@Enchantée: Ha ilyen lennék, akkor én lennék a világ legboldogabb embere!:-)))))
Mondom, hogy koca....:-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.19. 20:46:14

@Csak_egy_lány: Szerintem meg mindössze arányosan telt. :))))
süti beállítások módosítása