Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.04. 11:24 Gritty goose

Új év, új olvasók!?:-)))

Hogy én milyen önző dög vagyok!?

Most nézem, a pihenőnapok meghozták a blog olvasási kedvet.:-)))
Látom, hogy nagyon sok új olvasóm lett szilveszter estéjén és az új év első két napjában.
Persze, ez nem azt jelenti, hogy visszatérő vendégek lesznek, a szerény kis életembe betekintést adó kulcsluknál. Mégis örömmel tölt el, hogy a világ egyre több pontjáról olvasgatják "papírra vetett" gondolataimat.:-)))

Ha én minden helyről kapnék egy kis (privát) pár sort, hogy ki vagy Te, és egy fényképet a városodról, én lennék a legboldogabb ember. Virtuális világkörüli útra mehetnék általa(d)tok!:-))))

Hm....milyen csodás lenne!!!!!
Bevállal(od)játok!?????

Imádok utazni, nagyon szeretem a mediterrán országokat, igaz, valóságban csak pár országba jutottam el.:-( De oda azért nem egyszer.
Aki ismer, tudja, hogy egy konkrét ország a szívem csücske!:-))))
Persze ezzel sokan vagyunk így.:-))))
Az illatok, az emberek, a tenger, a napsütés, a mentalitás....fantasztikus.
Gazdag szigetvilága van. A több mint 1400 sziget közül csupán 169 lakott. Ebből a 169-ből 5 szigeten voltam és az 6.-at hajótávlatból megcsodáltam, ahogy egy magán szigetet is.:-)

Ma éjszaka megint angoloztam álmomban. Már most ki vagytok tőle!:-( Nem tudok aludni, arra ébredek, hogy zakatol az agyam, hogy mi is az a szó, vagy hogy is kell azt mondani?
Hiába mentem ki folyóügyeimet intézni és reméltem, hogy ha visszatérek ágyacskámba, az agyam kiszellőzik, és nem folytatódik ott az agyalás, ahol abbahagytam...de sajnos most is tévedtem. Mintha kint sem lettem volna. Erővel próbáltam másra koncentrálni.
Mire is?
Hát a nyaralásra, a tavalyi helyszínre, és arra, hogy idén hova is, hogyan is, mikor is és miből is?
Elképzeltem magam elé gyönyörű homokos tengerpartot, de csak kis privát öbölfélét...éppen kezdtem átadni magam az érzésnek és az álomba süllyedni, mikor jött egy kérdés: Whoes is this book?
MIVAN!???? Neeeeemmmm...nem akarom!!!!:-(
Én a tengerpartot akarom, fehér homokot, és a tenger kellemes lágy csiklandozását a testemen.
Ismét erőszakkal a tengerpartra helyeztem magam...és rájöttem, nem megy, azért nem megy, mert tudom, idén nem lesz rá lehetőség. Ez csak (SZÓ SZERINT) álmok kergetése volt az éjszaka.:-)

Szóval kedves olvasó, kérlek küldj nekem egy képet csodálatos lakhelyedről.:-)))))

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr892559518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.01.10. 11:57:57

Hát én új vagyok, de magyar is, kérsz így is képet... sajnos nem homokos tengerpart az otthonom :)

Gritty goose 2011.01.10. 12:15:51

@díva naíva: Nincs megkülönböztetés részemről.:-)))
Bár itthoni viszonylatokban azt hiszem tisztában vagyok a városok szépségeivel.
Mond a településed nevét, nekem annyi is elég.:-)

Gritty goose 2011.01.10. 15:30:05

@díva naíva: @kozgaztanar: Azt hittem már senki nem fog komolyan venni?! :-))))
Köszönöm.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.10. 18:01:03

Én azért nem írtam, mert szerintem annyira egyértelmű a Budapest esetemben, hogy ennél jobban már nem lehetne hangsúlyozni... :)
süti beállítások módosítása