Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.17. 16:21 Gritty goose

Ma félreértenek?!

Azt hiszem a hivba a készülékemben van!:-(

Mr.G. elmehet a fenébe, még Ő van megsértődve, mert mertem jelezni neki, hogy a válasza helytelen és a hülyék a másik oldalon vannak.
Ha mindenki olyat törölt, akivel nincs kapcsolatban már egy jó ideje, és hivatalos forma szerint velem sincs, így engem is törölt, akkor nem értem a lányom, hogy hogy ott maradt az ismerősi listáján, meg még jó pár olyan közös ismerős, akiről tudom, hogy nem tartja velük sem a kapcsolatot.
De lehet, hogy valamiről le vagyok maradva és titokban a lányommal jóban vannak!?
Válasza az volt, hogy végre egy újabb nyomozó! És csak gondoljak azt, amit akarok, ha nekem a látszatra van szükségem...
Na elmegy a pitlibe, azért mert az Ő kedvese nyomozgat utána, tudja nagyon jól, hogy én csak a dolgok összefüggéseit látom meg elég hamar, nem kell nekem ahhoz nyomozgatni. Pl. most is csak elég volt megnézni az ismerőseit.

Látszat. Persze, számára ez látszat.
Számomra, valamilyen szinten a múlt megtagadása.
Azért mert nem beszéltem valakivel X éve, az még nem azt jelenti, hogy nem ismertük, nem ismerjük egymást.
Ha meg szó szerint akarja venni, akkor árulja már el, kit is ismeri igazán!???

Mr. Kalaposom is félre értett....ehhh....nem akarom!:-((((((((((((((((((

6 komment

Címkék: múlt látszat mr.g.


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr812590606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.01.18. 09:48:00

tud le annyival, hogy mi nők másképp működünk, mint ők férfiak :D

Walmer 2011.01.18. 10:30:25

"De lehet, hogy valamiről le vagyok maradva és titokban a lányommal jóban vannak!?"

ez már forgatókönyvért kiállt:-))

Gritty goose 2011.01.18. 10:42:54

@Walmer: Nem, nem. Csak felvetés volt a részemről!:-)

Walmer 2011.01.18. 10:50:56

@Csak_egy_lány: logikus felvetés. ha csak azzal nem szakította meg a kapcsolatot, akivel még mindig jóban van és tartja a kapcsolatot, akkor a lányoddal hogy is van?
szerintem beszélgess el a kiscsajjal:-)

Gritty goose 2011.01.18. 11:31:11

@Walmer: Hidd el, semmilyen kapcsolatuk nincs...csak nekem kellett valamit mondania!:-((( Ennyi, nem több.
Átlátszó hülyeség!
Valóban törölt ismerősöket, régi közös barátnőmet is szanálta, nem csak engem...csak nem feltétlen az állítás, hogy mindenkit....akik fontosak voltak, hogy ne legyenek ott, azokat törölte.
süti beállítások módosítása