Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.20. 10:56 Gritty goose

Törölte, titkosította, vagy baj van!?

Nem volt könnyű olvasmány néha, sőt, néha bonyolultnak tűnt második nekifutásra is....de még is vonzott, mint a lepkét az áramcsapda.Most meg nincs sehol!:-(((

Érdekes ez az arcnélküli naplózás, és általa kissé összekovácsolódott kis csapat.
Nem ismerjük egymást, de még is a legféltettebb titkainkat megosszuk egymással. Hagyjuk, hogy véleményt alkossatok, hogy betekintést nyerjetek abba a világba, ahova pont az életünk legfontosabb szereplő nem látnak, sőt, nem is sejtik, hogy a fekete fal mögött van valami.
Életét ismerve mind a három verzió megtörténhetett.
Bár az elsőre kevésbbé érteném a választ, mert válasz, ugye biztos van.

Remélem nincs baj!???

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr222599730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ifigenie 2011.01.20. 11:30:25

Nem, nincs! Igen, a kiscsapat, ahogy mondtad...azok, ha akarják, akkor majd úgyis olvassák.
(ahogy olvastam tegnap a régi bejegyzéseimet, hidd el, nem lett volna szívem törölni őket, és nem is tettem. Ahhoz túl értékesek. Csak ilyenem volt.)

strawberry fields forever 2011.01.21. 23:07:24

én meg kereslek:)

de most már megvagy:D

remélem oké minden.

nálam valahogy semmi sincs a helyén. nagyon bonyolult lett....

Ifigenie 2011.01.22. 09:29:06

@strawberry fields forever: vajon miért nem csodálkozom ezen? (hogy bonyolult lett)

Lottó5 2011.01.22. 09:57:14

Ifi, én is kerestelek... Tudsz egy kicsivel több támpontot adni, hogy hol találunk? :)

Gritty goose 2011.01.23. 11:20:21

@strawberry fields forever: Bocs...töröltem, de másolom, amit előbb írtál Ifigenie-nek:

@Ifigenie:

Amikor ott vagy, hogy most merre, és neked mondják merre, akarsz-e arra?

Nos?

Itt állok egy útkereszteződésben. Nagyon gyorsan hajtottunk idáig....

Ifigenie 2011.01.23. 18:27:04

@Csak_egy_lány: jobban akarok arra, ha én akarok arra és nem más akar arra.
Ha más akar arra, akkor mindig gondolkoznom kell, hogy jó-e arra, pláne, ha nekem eszembe sem jutott ezidáig arra menni, amerre akar...
Ha viszont én akarok arra, akkor gondolkozás nélkül megyek az útkereszteződésben az utamra...amerre én akartam :-)
Ennyire, ennyire nagy az az útkereszteződés???

Ifigenie 2011.01.23. 18:31:46

jaj, valami kollektív gondolatátvitel van, hogy mindenki most van email közelben :-), vagy mindenki most ér rá- ez is lehet :-)

strawberry fields forever 2011.01.24. 12:56:37

@Ifigenie:

Eddig arról papoltam, hogy kollektív döntés....arról, hogy merre.

Na jó, de ha kimondják mielőtt én magam meghoztam volna, érzek némi kényszerítést, amiről persze szó nincs, mindössze arról, hogy ez az irány van kijelölve:)

Azt mondom nem érett még meg az eperföldön az eper annyira, hogy leszüreteljük, várjuk meg a tavaszt.

Végül is eddig is így volt, csak ez nem volt kérdés, hanem az volt a kérdés, hogy folytatás van-e egyáltalán.

Ez így most terhes. Mert számvetést kellene csinálni, amire nem vagyok kész, alkalmas, képes, erős stb.

Itt egy mérleg előttem, amibe most pakolgathatok, ki tudja milyen szempontok alapján.

Milyen érdekes, hogy ettől kritikus lesz az ember, ha lehetőséget kap.
Addig csak szenved meg ábrándozik, aztán amikor ott van basszameg, akkor nem tud vele mit kezdeni.

Ifigenie 2011.01.24. 14:10:35

@strawberry fields forever: olyankor hagyni kell egy kicsit a mérleget, hátha magától is billen valamerre..
Csak nem értünk el ahhoz a ponthoz, amiről írtál egyszer, hogy elvesztetted a rocionalitásodat?
süti beállítások módosítása