Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.23. 22:11 Gritty goose

Azt hiszem, rossz anyós leszek!:-(

Minap összefutottam a lányom újdonsült választottjával. Hiába hozott nekem virágot, nem tetszik, mármint a fiú.

Hm....eddig nem sok "tartós" kapcsolata volt, de mindegyiket láttam, legalább képen.
Eddig egyik sem rabolta el az anyai szívemet.
Na jó, egyik azért maradhatott volna...bár az is dohányzott. Nem is értem, mikor a mai világban lassan már ciki a dohányzás, és a környezetünkben nem is tudok olyat mondani, aki még füstöl (kolléganőmet kivéve), akkor a lányomnak, hogy sikerül mindig bagós srácokba habarodnia?
Itt már ugye kapásból hátrányból indulnak.
Egyiknek csúnya a foga, másiknak a keze, harmadiknak nem tetszik a feje, negyedik túl nyomulós, ötödik csak azt akarja, hatodik maga sem tudja mit akar, hetedik öreg és nem hiszem, hogy téged akar, nyolcadik na menj már, ennek tuti felesége is van, kilencedik nem tudom, de nem tetszik szegény. Na itt tartunk most.
Nem tudom megmondani, hogy mi a bajom vele, de nem tetszik, nem tudom a szívembe zárni.
Talán túl nagyon akarja ezt az egészet? Talán mert szerintem valami nem gömbölyű a családja körül. Talán mert a lányomnak helyesebbet, szebbet, jobbat szeretnék.
Hiába hozott nekem virágot, hiába próbált kedves lenni, és hiába van oda a lányomért, valahogy nem tudom támogatni ezt a lamúrt.

Persze, lányom is tudja, és azt is, hogy az ELSŐ után a nagy pofára esése, igen csak mély nyomot hagyott benne...hiába mondtuk, hogy nem lesz jó vége, az a fiú csak AZT akarja, az én pici naivám nem hitt nekünk. Most meg minden pasit távolt tart magától. Eddig ugyan bebizonyosodott, hogy nem volt baj, mert utólag nem kellett a fejét a falba vernie, hogy ennek is meg volt, meg annak is.
Nem mondom, hogy ha olyan fiú jönne, akkor már nem kellene neki is az örömök útvesztőjében az orgazmust keresnie, de egyelőre ezek a bakfis szerelmek, annyira kezdetiek, annyira kis gyermeteg lábon állnak, hogy jobb ha nem a szexről szól, hanem inkább megtanulják, hogy is kell kezelni egymást.
Teljesen meglepte és nem is tudott mit kezdeni a helyzettel, hogy az udvarló vörös rózsát hozott neki. Láttam rajta majd elsüllyed a szégyenében, hogy neki azt most vinnie kell, így az átlag embertől kicsit másabb lett. Egy lány, akinek egyértelmű randija van a barátjával. Szörnyű, hogy ezen így kiakad, mikor ez lenne a normális.
Azt sem engedi, hogy a fiú meghívja moziba vagy a mekiba, vagy egy üdítőt vegyen neki.
Na nááá....mert nem szokott hozzá. Az eddigi puha pöcsüek, mint havert kezelték, akit meg kellene szerezni egy körre, és nem kapott semmi ilyen figyelmet, tiszteletet.

Ennek ellenére, még sem rajongok a fiúért.:-)
Bár nem tudom, lesz egyáltalán, aki tetszeni fog nekem?:-)
Azt mondják az apák azok, akik nem viselik el a lányuk partnerét....most akkor én apás anya lettem? :-)))
 

65 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr632608525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ifigenie 2011.01.24. 08:49:12

Szabad tudni, hogy hány éves a lányod?
Szerinted pofára esések nélkül meg tudja tanulni, hogy hogyan ne essen pofára a legközelebb?
És ha jól értem, akkor ez a fiú sokkal jobb, mint a többiek, de mégsem elég jó?
A te anyukád hogy kezelte a te fiúidat?

Gritty goose 2011.01.24. 08:56:31

@Ifigenie: 16!
Persze, pofára esés nélkül nem lehet tanulni, de ez a pofon jobb lett volna, ha nem az első szex után következik be.
Sokkal jobb-e? Azt még nem tudom!

Az én anyukám?
Hm...imádta őket. Azt hiszem azért, mert már akkor is maximalista voltam.:-)
Ex férjemet még mindig szívesen látja, annak ellenére, hogy tudja, hogy mennyi mindent vétett ellenem és az unokája ellen.

szociologus 2011.01.24. 10:02:25

Lazulj és vágj jó pofát! Az ő élete, neki kell megélnie. Neked első blikkre ne legyen véleményed, majd ha megismered a fiút. De akkor sem kell kéretlenül közölnöd a lányoddal.

Walmer 2011.01.24. 10:10:25

Tiltakozom! A dohányzás igenis MENŐ:-)
Bruce Willis, Bogart, Clint Eastwood, Travolta és még sorolhatnám.
valóban a mostani 40-es és fölötte levő generáció nem bagózik, de a 20évesek meg annál inkább. a dohány ki lett kiáltva első számú közellenségnek, holott szerintem az emberi kultúra szerves része.
Én legalábbis nagyon szeretem. Sőt, megyek egy kávéra és rá is gyújtok most, izibe:-)

Gritty goose 2011.01.24. 10:26:25

@Walmer: Elmész Te a picsbe....:-D....még hogy a mostani 40-es és fölötte...én még csak 37 vagyok!:-)))))

Szerintem meg nem a szerves kultúra része...de ebből most ne nyissunk vitát.:-)

Szívd csak, ha neked az jó, csak ne gyere közelebb.:-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.24. 10:55:45

Ex anyja annyira utált, azt mondta, 6 andaxin kell az elviselésemhez, és nehezményezte, hogy a lakásunk adásvételi szerződésén miért az én nevem van elöl, pedig a tulajdoni arányon volt a hangsúly, nem ezen. ;) Mostanra már jól el tudunk beszélgetni...és belátta, hogy mellettem volt a fiának a legjobb dolga.
Én is előre félek, milyen anya leszek, amikor mindenféle "mocskos" dolgokra akarják majd rávezetni az én kicsikémet. :DDD

díva naíva 2011.01.24. 11:18:21

Szintén dohányos és kikérem magamnak :))

Másik pedig, keep cool... legyünk őszinték? nekem nem kellett az a pasi, akit anyám nem utált :))) az akkor nem volt elég menő :))

Nem kell kedvelned, csak ne szítts ellentéteket köztetek, nehogy aztán egyszer megrúgja a nagy lámúrral a gyöpöt... nagyon nehéz tinikkel megtalálni az egyensúlyt, óvatos légy ;)

Gritty goose 2011.01.24. 11:19:29

@Enchantée: Chantikám...mert ha még "mocskos" dolgokra akarnák RÁVEZETNI! Én lennék a legboldogabb....de a maszatolós, 2 perces baszakodásnak nagyon nem örülök/nék!
Hogy lesz ettől gyönyör?
Szeretnék egy 20-22 éves, tapasztalt fiút mellé, aki elcsavarja annyira a fejét, hogy képes elfelejtetni a rossz tapasztalását, képes "mocskos" dolgokra is rávennie és nem rákényszerítenie, és aki utána még 3 hétig vele van!
Hm....álom-álom...:-)

Gritty goose 2011.01.24. 11:20:51

@díva naíva: Ehhhh...ennyi bagóst egy rakáson!:-)))))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.24. 11:39:18

@Csak_egy_lány: Először is: én nem dohányzom. :)))
Én úgy látszik, szerencsés voltam, bár későn kezdtem (18 évesen), és ugyan az első katasztrófa volt, utána élvezetes, pedig csak 2 évvel volt nálam idősebb... :)
Na igen, az én lányomnál meg szerintem a "túl tapasztalt", netán túl öreg kategóriától kell tartanom... :(((

Ifigenie 2011.01.24. 11:45:00

Csak hogy kultúrálisan is művelődjetek egy kicsit leírom ide nektek, hogy a dohányzás az első világháború után azért vált az emberi kultúra részévé, mert a győztesen haza térő katonák mind dohányoztak. Márpedig a győztes katonák nagyon is menők voltak. Így, aki menő akart lenni, az is dohányozni kezdett és ez nem is volt kérdés. Persze az tény, hogy a hadseregben a dohányt "nyugtató szerként" használták és adták a katonáknak ellátmányként.
A sima kis népnek meg ez jött le belőle, hogy milyen menő, ha valaki bagózik.
Amúgy meg ennek előtte is évezredes hagyományai voltak a dohányzás különféle fajtáinak.
Én amúgy nem cigizek :-)
De megértem azt, aki igen.

Visszatérve a "kislányra".
Ha utálod, tiltod, annál jobban kell neki, és tán azt sem tudja, miért is, ha meg nem utálod, nem tiltod, egyszer csak azon kapod magad, hogy sajnálod, esetleg véded a fiút, ha valami történik köztük.

Gritty goose 2011.01.24. 11:48:17

@Enchantée: Attól soha ne tarts....az mindig jól jön elsőre, másodikra!:-)))
Legalábbis én ezt vallom, mert nekem is egy nagyon jó "tanító bácsim" volt.:-))))

Rendben, akkor mi antibagósok fogjunk össze.:-)))

Gritty goose 2011.01.24. 11:55:35

@Ifigenie: Félre értettetek!
Nem utálom, nem tiltom, és nem volt negatív véleményem! Amikor kérdezte, annyit mondtam, hogy háááát....nem vagyok elragadtatva és kicsit helyesebb fiút tudnék elképzelni hozzá.

Ennyi.:-)))

Nem szidtam, nem ócsároltam, nem tiltottam el tőle.

Ifigenie 2011.01.24. 12:04:51

@Csak_egy_lány: nem értettelek félre, ez lejött teljesen, hogy nem ezek.
Csak úgy írtam, hogy ez valami murphy- törvény féleség...
Meghát az élet nehéz része, és kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond...meg tudok méd egy rakat ilyen közhelyet, ha akarsz :-)

Gritty goose 2011.01.24. 12:09:03

@Ifigenie: Köszönöm a közhelyekből tele a padlás.:-)))

Egyébként nekem több gondom volt vele kicsiként, mint most, így csendben is maradok!:-)))

Ifigenie 2011.01.24. 12:15:11

@Csak_egy_lány: na látod! Megérte, hogy leírtad, így rájöttél erre a lényeges dologra, hogy most csak örülj annak, hogy olyan, amilyen!

Walmer 2011.01.24. 12:59:12

@Ifigenie: kis pontosítás.
azért az elterjedése jóval korábbi. a gyapot előtt dohányültetvények voltak az amerikai délen (Virginia, kentucky), ami jóval az első vh előtt volt. dohányozni mindig is menő volt, ma is menő és mindig is az lesz:-)
Ez van. egy olyan kultúrában, ahol Churchilltől kezdve Mikszáthon át john Wayne-en keresztül Sherlock Holmesig és hercule Poirot-ig mindenki hódolt ennek az élvezetnek ez nem is lehet kérdés;-)

kozgaztanar 2011.01.24. 14:15:17

a dohányzás témához nem szólnék hozzá...
a kislány témához: lehet, hogy egyetemista bulikba kéne küldened, hogy 20-22 évesekkel ismerkedjen?
ááá... ez úgy sem így működik!

ha valaki a következő 10 évben rájön, hogy hogyan működik, az írja meg pls!

kérdezted a leányzót, hogy miért tetszik a mostani csávó neki?

Ifigenie 2011.01.24. 14:18:09

@Walmer: Kedves Walmer!
Köszönöm a pontosítást, de ha elég pontosan olvastad volna a kommentet, láttad volna, hogy leírtam benne, hogy a dohányzásnak évezredes múltja van...
A világháború(k) csak még tömegesebbé tették azt és még menőbbé....
Így pontos.

Ifigenie 2011.01.24. 14:19:24

@kozgaztanar: minek írjuk meg? Neked nem fiad van? (vagy le vagyok maradva?) És miért pont a következő 10 évben?
Jaj, tudod, milyen kíváncsi vagyok :-)

kozgaztanar 2011.01.24. 14:20:08

@Ifigenie: nem-nem, lányom. és mert 10 év múlva lesz 16! :)

Ifigenie 2011.01.24. 14:25:28

@kozgaztanar: ja, azért voltál gyanús nekem! Az enyémnek már csak 8 és fél éve van addig, de nem ámítom magamat, mert ezek a mai kölykök már 12 évesen olyanok, hogy...
és hát úgyis a saját kárukon tanulnak...ha csak megnézem magunkat itt- bocsánat, senki ne vegye magára, de- ezt a szerencsétlen bandát, akkor elgondolkozom, hogy mit akarunk mi???!!! Jobbat nekik, vagy mást, vagy azt, hogy ne blogokban írják meg, hogy mit akarnak és mit nem akarnak, hogyan akarnak szeretőt, stb., stb...

kozgaztanar 2011.01.24. 14:28:25

@Ifigenie: jaja, én főleg azt szeretném, hogy ne blogban! :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.24. 14:44:05

@Ifigenie: hehehe :DDD
Én azt hiszem, még szerencsétlenebb lúzer vagyok, mint a "banda" nagyobbik része... ;)

Gritty goose 2011.01.24. 14:58:54

@kozgaztanar: Küldhetem én, csak nem megy!

Kérdeztem, persze.
Azt mondta, hogy mert olyan jó, hogy magát adhatja. KO! Ez ellen nincs mit mondani, erre vágyunk mi magunk is!

Egy valami, amit mondtam volna...persze, mert eddig nem sokan akartak téged, csak a tested. De nem mondtam, van neki elég frusztrációja ez miatt.

Gritty goose 2011.01.24. 15:00:28

@Ifigenie: "ezt a szerencsétlen bandát, akkor elgondolkozom, hogy mit akarunk mi???!!! Jobbat nekik, vagy mást, vagy azt, hogy ne blogokban írják meg, hogy mit akarnak és mit nem akarnak"
Nagyon röhögök!!!!!!!!!:-D :-D

Egyébként már elkéstem ezzel, naplót ír!:-)))))))))))))

kozgaztanar 2011.01.24. 15:18:15

üzenem a lányodnak, hogy ekkora badarságot még egy 16 éves sem mondhat!
olyan jó, hogy magát adhatja?!
Mi van?!?! Ez az alap vaze! Ha nem, akkor sikítva menekülök! Nem az a kérdés, hogy miért állok szóba vel, hogy miért tűröm meg magam mellett, hogy miért nem hurcolkodom 20 méterrel arrébb, ha meglátom, hanem az, hogy miért tetszik, mi fog meg benne, miért jön be?

Gritty goose 2011.01.24. 15:45:19

@kozgaztanar:
Igen, neked, nekem, nekünk ez az alap!
Bár egy kapcsolat elején, hódításkor, még mi is elvétjük....szeretünk vagy legalábbis szeretnénk jobbnak, szebbnek látszani.
Alapban én is a cickóimra fektetem a hangsúlyt az első talin és nem a fenekemre, vagy a combjaimra.
Az más kérdés, hogy én tudom, ha hódítok, akkor már a többit nem érdekli a pasit. Ő még ezt nem tudja.
Azt hiszi, hogy ha hódít, akkor olyannak kell maradnia, amilyennek megismerte a fiú. És azt meg nem is meri elhinni, hogy úgy, ahogy Ő van szerethető és imádható.

Nem egyszerű egy összetört bakfis önérzetét összekanalazni!
Én értem és nem bántom ezen mondata miatt. Majd rájön, hogy ez alap, és nem ezért kell egy fiú mellett kikötni. De ez is tapasztalás és idő kérdése.:-)

Ifigenie 2011.01.24. 15:48:16

@Enchantée: ugyan!!!nincsenek fokozatok, csak ki így, ki úgy szerencsétlen...én pl. simán neked adnám az egyiket, nem kéred?:-)

Ifigenie 2011.01.24. 15:51:55

@Csak_egy_lány: :-))) Na ugye! Mondtam én, hogy ezek a mai fiatalok...:-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.24. 16:00:36

@Ifigenie: És gondolod, csak úgy belemenne bármelyik, hogy lepasszolják? ;)
Amúgy jöhet, ki tudja... :DDD Bár én inkább facér pasira vágyom, ellentétben Csak1lánnyal...
Komolyra fordítva a szót: A kérdés, hogy melyiket adnád szívesebben?

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.01.24. 16:07:55

hm. az én fiam 15.5... de még nagyon nem csajozik. ez vajon baj?

Ifigenie 2011.01.24. 16:10:04

@Enchantée: hát lényegében mindakettőt viheted, bár F.-jel könnyebb dolgod lenne, mert neki csak én vagyok, míg Sz.-nek feleség és én is vagyok, így csak harmadik lehetnél :-) (de ne feledjük, hogy az sem egy rossz helyezés :-)).
Facér pasi???Azt gondolom, lehetetlen...úgy 16 évesen talán még igen, vagy 86 évesen :)
Sokszor legszívesebben mindkettőtől megválnék, és élnék egy nyugodtabb életet, egy kicsit hapsi nélkül- mint te :-)
Á nem...nem tudnám őket odaadni.
F. kell a hétköznapokban, Sz. meg csak úgynak (ráadásnak):)

Gritty goose 2011.01.24. 16:10:11

@Enchantée: "Bár én inkább facér pasira vágyom, ellentétben Csak1lánnyal..."

Kezdek irulni-pirulni....a csábító galád szerepét kezdem gyakorolni!?
Belegondolok, hogy de sok feleség szeretné kitekerni a nyakam....

Gritty goose 2011.01.24. 16:13:22

@éniskócos: Szerintem nem....mondom én, mint anya!
Aztán, ha belegondolok, hogy mikor kezdtem, akkor meg azt gondolom, húúúú de nagy le vannak maradva ezek a gyerekek.:-)

Ha később talál egy tapasztalt belevaló tanárnénit, akkor semmiről nem maradt le.
Én is ilyen kis rossz vagyok, idősebb tapasztalt partnert kívánok elsők közé mindenkinek!

Ifigenie 2011.01.24. 16:14:24

@Csak_egy_lány: jaj, az enyémet csak egy feleség akarja kitekerni...de nem nagyon érdekel :-)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.01.24. 16:17:08

@Csak_egy_lány: igazából én sem aggódom :) ahogy elnézem a többi kölyköt:
1. úgy tűnik, jelemzőem az kezdi korán, akinél otthon családi zűrök vannak - bármilyen fura ez a blogom ismeretében, nálunk nincsenek
2. biztos van benne genetika is (a férejem sem, én sem kapkodtuk el)
3. a lányok eleve korábban kezdik. és itt kezdek el aggódni a 12.5 éves lányom miatt :)

Ifigenie 2011.01.24. 16:17:17

@éniskócos: szerintem (bár nincs fiam, de ) ez más a fiúknál, mint a lányoknál...nekem olyan nehéznek tűnik fiút nevelni...hogy megtanítsd mindenre... de mire??? Nézzük Férj blogját,vagy az én férjemet, vagy akármelyik hapsit...mit akarunk tőlük?? mi magunk sem tudjuk sokszor...akkor hogy lehetne nekik megtanítani, hogy milyenek legyenek...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.24. 16:18:05

@Ifigenie: Igen, erre szokták mondani nagy bölcsen, hogy aki bent van, kint akar lenni és fordítva. ;)
Én úgy szoktam fogalmazni, hogy amolyan Mission Almost Impossible a helyzetem, de naivan (még) hiszek a mesékben... :)
@Csak_egy_lány: Én megértem a Te részedet is, voltam én is "gaz csábító"...

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.01.24. 16:18:36

@Ifigenie: arra lehet megtanítani, hogy ne essen kétségbe, ha egy nő furán viselkedik. a hiba nem az ő készülékében van :)

Ifigenie 2011.01.24. 16:20:12

@éniskócos: na ezt megjegyzem, ha lesz fiam, arra az esetre :-)

Ifigenie 2011.01.24. 16:20:58

@Enchantée: ja, ja...abban kell tudni boldognak lenni, amiben vagyunk éppen (fú de kibaszott bölcset mondtam megint :-))

Gritty goose 2011.01.24. 16:26:19

@Ifigenie: Milyenek legyenek?
1. Bölcsen hallgatóak...mert idővel a nő szája úgyis megered és elmondja mi a baja. Aztán idővel akkor is mondja, hogy mi a baja, ha már a férfi nem is kíváncsi rá.
2. Kicsit titokzatos, kicsit kiszámíthatatlan. A biztos jót kevésbé értékeljük, mint a bizonytalannak tűnő biztosat.
3. Odaadó, de még is kicsit hűtlennek tűnő. Előbbihez kapcsolódóan.
4. Legyen önálló és ne anyuci kedvence, nekünk hősök kellenek és nem otthon ülő nagy medve.

Folytassam még?:-))))

Ifigenie 2011.01.24. 16:33:09

@Csak_egy_lány: na jó, de hogy neveled erre? :-)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.01.24. 16:35:09

@Csak_egy_lány: hja, egyszerre legyen a megbízható kőszikla, akinek széles válla minden terhet elvisel és akire fel lehet nézni és egy igazi macsó, akinek csak az udvarláson jár az esze, akit újra és újra el kell csábítani...

Gritty goose 2011.01.24. 16:46:37

@Ifigenie: Háááttt....a fiút nem tudom, de szerintem, ha látja a szülei mind a kettő oldalát, a konfliktusoktól kezdve a kibékülésig, akkor lesz rálátása, milyen is a nő!
Pszichomókus is azt mondta, hogy nem baj ha látja a gyerek a vitát, de akkor lássa a kibékülést is, így kap mintát a probléma kezelésből.

Ifigenie 2011.01.24. 16:51:55

@Csak_egy_lány: most ez a "hogyan neveljünk fiút" kérdés nekem csak azért érdekes, mert nehéznek tűnik, akárhányszor belegondolok. Mert a lányt megtaníthatod arra, hogy csináljon karriert, vagy arra is, hogy legyen családanya, stb. stb, de a fiút kőkeményen a túlélésre kell megtanítanod, ami a mai világban nem éppen egyszerű...(lopjál, csaljál, hazudjál, kurvázzál, és akkor a lelkiismereteddel is legyél rendben)
F.-jel is beszéltünk már erről nemegyszer, hiszen ő is (volt) fiú, és az anyja nevelte egyedül (ahogy Sz.-t is), és F. szerint is fontos, amit otthon lát...na de! Kérdem én, mit láttak ők otthon? F és SZ. konkrétan nem sokat vagy éppen semmit a férfi oldalról....és melyikük milyen lett...mindegy is..
csak ez már régóta érdekelt, de lehet, hogy csak azért, mert két lányom van....

Gritty goose 2011.01.24. 16:56:15

@Ifigenie: Mond meg nekem, ott ahol egyben van a család, de az apuka rengeteget dolgozik, és soha nincs otthon, ott mit lát mintának?

Szerintem ugyanúgy, ahogy a lányoknak kialakítasz egy kapcsolatot, a fiúkkal is ki lehet, és kell is. Annak köszönhetően pedig ha baj van a problémái egy részét meg fogja osztani veled, mint szülővel, akkor meg a válaszaiddal formálhatod, de legalábbis a női világ nézetet elé tárod.:-) Vagy tanul belőle valamit, vagy nem!? Aztán majd jönnek a haverok és azok is megmondják neki a tutit.

Ifigenie 2011.01.24. 17:02:08

@Csak_egy_lány: jó, persze, tudom én :-)
De alapvetően van egy ilyen probléma a társadalomban, hogy el van nőiesedve...(a nők nevelik a fiúkat, nem a férfiak)
Ami hol jó, hol pedig nem...
Meg egy csomó mindenen is múlik még...
Tudod, mi jutott eszembe: az első szakdolgozati témám az lett volna, hogy: "kommunikáció a házasságon belül". csak nem tudott vállalni a tanár (ekkor még Sz csak távolban volt, F.-jel még tűrhető minden, mondjuk most is az), na és arra gondoltam akkor, hogy valami ilyesmi lesz benne, hogy miért akarjuk a nemeket megváltoztatni, vagyis a hapsik a nőket, a nők meg a hapsikat...de talán szerencse, hogy nem ebből írtam- azt gondolom képtelen lettem volna, míg szeretőm után sóvárgok férjjel kapcsolatos témákról írni...
na mindegy is, csak úgy eszembe jutott (ilyenkor szokta Sz mondani, hogy "csak ezt a végét ne tetted volna hozzá" :-))

Bohumil Stejskal 2011.01.24. 22:39:56

Tapasztalt 20-22 évest, aki utána még 3 hétig vele van?

És a 3 hét után dobástól nem lesz lelkileg összetörve, csak a dugás másnapján ejtéstől?
Tapasztalt 22 éves, aki 100 nőt kap minden ujjára, miért lenne vele 3 hétig?
Akkor inkább kívánj neki, egy tapasztalt 30-40-50-est, aki még hónapokig vele van, az többet ér.

Gritty goose 2011.01.25. 08:39:56

@Bohumil Stejskal: Nagyon kis kritikus vagy.....tulajdonképpen kívánhatok én bármit, a kérdés, neki kell-e?

Egy 33 éves kellene neki, egy 38 évesnek kellene, egy 30 évest (jogosan) kirúgott....

Gritty goose 2011.01.25. 08:42:57

@Ifigenie: Ez így van, el nőiesedett a társadalom.
A fiúk nők társaságában nevelkednek fel. Ma már a tornatanár is többnyire nő.
Lassan a fiúk nem tudnak udvarolni és természetesnek veszik, hogy a csaj csípje fel őt és ne fordítva.:-(((

Bohumil Stejskal 2011.01.25. 19:11:14

@Csak_egy_lány: Ha kellene neki egy 33 éves, akkor miért van a mostani pasijával? Ezeket tőle tudod?
Nem vagyok kritikus, csak belegondoltam.

aJeti 2011.01.25. 21:50:58

csak most értem ide, kimentem cigizni :D

az alábbiakat állapítottam meg:
1. a nagyobbik kisjetinek ideális megrontója lenne @Csak_egy_lány gyermeke (hajrá), versenyben@éniskócos magzatával(győzzön a jobb)
@Enchantée: csak később, gyakorlott korában ismerkedhet meg kicsiddel.

2. kisebbik kisjeti szerintem idővel ráugrik majd diva kiscsajára, mert az olyan más, mint amit eddig látott (minden lány nekiadta eddig a kakaóscsigáját, volt aki meg is csókolta)

3. @kozgaztanar: hello apóstárs :D

mindezt úgy, hogy angyalokat nevelek. fekete-zöld szemű szuperhiró angyalokat.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.25. 22:23:00

@aJeti: Na, akkor nekem már legalább lesz referencia kéznél. :)

Gritty goose 2011.01.26. 09:49:38

@Bohumil Stejskal: Mert a 33-nak nem kell....szerintem, mert nem is a lányokat szereti!:-)))
Igen, ezeket tőle tudom....azt gondolom, ha nem is mindent, de 90%-át elmondja a dolgainak, és a 10%-át is később kiböki.

@aJeti: A nagyobbik mennyi is? Nem 15? (már táblázatot kellene készíteni a csemetékről :-)!)

díva naíva 2011.01.26. 10:08:01

@aJeti: 1. @énkiskócos tini magzatára gondolsz? :D

2. díva kiscsaja nem nagyon osztogat kakaóscsigát, inkább hagyja magát lehengerelni és nagy kegyesen rábólint, ha eléggé megtörte már a lovagot :)

Bohumil Stejskal 2011.01.27. 21:44:00

@Csak_egy_lány: Értem én, hogy anyai szív,stb,, de attól mert nem kell neki a lányod, még nem buzi.

Csak épp lehet, hogy nem tetszik neki a lányodban valami.
Pl. az a fajta hozzáállás, hogy bosszúból/egonövelésből/büszkeségből ha ló nincs, szamár is jó alapon, más pasi turkál majd a bugyijában.

Gritty goose 2011.01.27. 22:50:49

@Bohumil Stejskal: Nem, nem azért gondolom, hogy nem a lányokat szereti....ehhez ismerni kellene, látni.

Aztán lehet, hogy tévedek, de a kettőnek nincs összefüggése.
Tény, és el is fogadom, a lányom sem tetszhet minden férfinek, ettől még nem fogom le buzizni.

Egyébként nem figyeltél....eddig egy pasi járt a bugyijában!

Bohumil Stejskal 2011.01.28. 01:29:55

@Csak_egy_lány: Aha, szóval a szomszédban lakik az illető:)

De figyeltem. 1 járt, és most van egy pasija, akit, ha nemcsak falból tart, az inkább kívánt másik felé, akkor járni fog benne.
De csak azért,mert.

Gritty goose 2011.01.28. 08:02:13

@Bohumil Stejskal: Tévedsz....2 nap alatt sok mindent történt otthon....kiderült, ez a fiú is csak egy "szamár", még mindig a "lóért" epekedik.
Tudtam én, hogy nem tetszik nekem ez a fiú, talán ezért, mert éreztem, nincs itt nagy szerelem a lányom részéről.

Most jön a kivárás, finom ébresztgetés, hogy az elméje megértse, nem kellene szegény fiúval játszani! Lehet pasi nélkül is teljes az élete, ne a pasiktól függjön.

Bohumil Stejskal 2011.01.29. 18:52:58

@Csak_egy_lány: Azért, mert nem volt még szex, nem tévedtem. Máskor, más "szamárral" , vagy ugyanezzel még az is simán megtörténhet a ló figyelmének felkeltése érdekében, vagy a ló megszerzése érdekében.

Egyébként arra is ráébresztgetném(nem kivárással, hanem radikálisan), hogy nem buzoid jellegű pasikra kéne buknia, még ha a korosztályában ez is a menő most.

Gritty goose 2011.01.30. 20:41:43

@Bohumil Stejskal: Ez nem menőség kérdése!
Egyszerűen ízlés....helyes, jól néz ki...én sem rugdosnám ki az ágyamból. Attól még, hogy az (vagy sem!?) még lehet vonzalmat érezni iránta nőként is.
süti beállítások módosítása