Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.26. 11:08 Gritty goose

Helycserés támadás!

Folyamatos változásban van körülöttem a levegő.

Kérdezitek, hogy minek szelektálni és miért kellene elköszönni valakitől?!
Mert én ilyen vagyok.
Azt érzem, hogy egy hétre, egy időre ért be 3 szál is, azt viszont nem tudom elcsúsztatni, hogy ne derüljön ez ki a résztvevők számára. Átverni, hülyíteni senkit nem akarok, ez pusztán testi vonzalomról szól és nem taktikai lépésekről.
Ha párt keresnék, akkor megtenném, hisz ott más szempontok is dominálnak, ahhoz viszont idő kell, hogy kiderüljön, kiben mi lakozik.

Ha már testi vonzalom, akkor az élen Mr.25-ke jár, hisz Ő a valós életben érzékelhető, élvezhető személy.
Minap rájöttem, emlékeztet egy tini kori szerelmemre.
Az a fiú is látványilag egy macsó volt, de lelkileg egy bátortalan kisfiú...erre persze később jöttem rá. Egy házban laktunk, egy időben lett kutyánk, és így ismerkedtünk meg. Nagyon tetszett, oda voltam érte, de azt éreztem, hogy mindenkivel kedves, de senkivel sem próbálkozik. Hiába kereste a társaságomat, mindig megvárt, hívott sétálni (kutyákkal) egyáltalán nem éreztem, hogy ezt nekem szól, mint a lánynak. Sokat nevettünk, beszélgettünk, a társaság duzzadt, mind lányok voltak. Nem választott egyet sem magának, bár tisztában volt vele, hogy nem a kutyusa miatt vannak ott a lányok.
Végül egyszer megtört a jég. Az egyébként mosolygósan csillogó, kacér szeme másként fénylett....megtetszett neki egy lány. Rájöttem, nagyon nem én vagyok az esete.  Megosztotta velem a problémáját, bizalmasa lettem.
A lány nem a legjobb választás volt...elérhetetlen volt neki, sok fiúval kavart.
Már nem emlékszem, hogy végül összejöttek-e, nem ez volt a fontos számomra. Elköltöztek, de rendszeresen visszajárt hétvégenként hozzám, mint baráthoz.
Tudta, biztos voltam benne, hogy tudja, hogy oda vagyok érte...még mindig.
Egyik alkalommal úgy esett, hogy kacér viselkedésemnek nem tudott ellenállni és megcsókolt. Másnap értem jött, moziba mentünk, következő héten ismét jött strandra mentünk, aztán egy hétvégét töltöttünk a telkükön. Kisfiú volt az ágyban, bizonytalan és félénk. Nem sokáig tartott utána a kapcsolatunk....rájöttem,  nem Ő az én emberem. Hiába vágytam rá, istenítettem évekig, még sem Ő az aki számomra kell.
Mr.25-ke nem tudom ilyen-e, de a szeme a mosolya, a viselkedése ezt az emléket ébresztette fel bennem.
Tetszik, mit tetszik....hm...oda vagyok érte, de nem hiszem, hogy Ő lenne az én emberem, így vén fejjel és tapasztalással a hátam mögött.:-)
Arról meg már nem is beszélek, hogy valószínű, nem is rám vágyik.

Aztán itt van a Mr.Kalaposom.
Akit még csak a virtuális légtérben láttam, éreztem, tapasztaltam...de olyan szexuális vágyat érzek iránta, hogy fizikális "tüneteim" vannak.
Nem az esetem, mert....mert a külső jegyei nem "mediterrán", amit én kedvelek, de még is hatása alatt vagyok.

És a sorban ott van még Mr.Lovagom, aki meg külsőségek alapján azt mondom, igen, ez már alakul, csak kissé magas, ami megint nem a legszerencsésebb. Tudom, tudom, de nagyon válogatós vagyok.:-)
De a stílusa, a hangja nagyon tetszik.

 

Kaptam ma egy levelet......:-))))
"Mondja, azt hogyan csinálja, hogy valahányszor Önre gondolok, ébredezni kezd bennem a vágy? Ez valami boszorkányság? ;)"
Nem, nem boszorkányság....csak magamat adom.:-)))

Azt hiszem, ezt tanítani kellene, az iskolába a kislányoknak már erre készülniük kellene, hogy miként lehet a férfit megbabonázni, elcsavarni, ujjuk köré csavarni?!
Nagy szükségünk lenne rá, mert ez olyan nehéz és elég ritkán sikerül.
Pedig, olyan jó érzés.:-))))))

Na, majd a jövő ad rá választ, hogy is lesz a sorrend?!

12 komment

Címkék: jelöltek


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr652614553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.01.26. 11:22:42

csak példát kell mutatni, a kiscsajom úgy bűvöli 5 évesen a pasikat, sorra az ujja köré csavarja őket, szerintem ő az anyatejjel szívja magába a csábítás művészetét :)

Gritty goose 2011.01.26. 11:28:12

@díva naíva: Hm....akkor az én kis csajom is azért csavarja el azokat a fejeket, amelyek Őt nem érdekli, és azért sóvárog olyan illető után, aki meg vele nem foglalkozik, mert az anyatejjel szívta?!:-)))))

Lehet benne valami!:-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.26. 11:33:41

Hm...anyatej az megvolt, de nem tudom, akkor mit szívhatott az enyém, vagy honnan, mert etéren nem rám üt, az biztos! ;)))

díva naíva 2011.01.26. 11:34:06

@Csak_egy_lány: az én kiscsajom az anyja javított verziója :) legalább is nagyon remélem :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.26. 12:00:45

@Csak_egy_lány: Mamám elvált, mikor anyám 2 éves volt, majd újra férjhez ment jóval később. Másik mamám szerintem már több, mint 60 éve él együtt nagyapámmal, őket még összeboronálták anno. Anyám 36 éve együtt van élete első pasijával, apámmal. Szerinted??? ;)))

Ja, hugi is leragadt az elsőnél, csak én vagyok ilyen renitens...
Nem tudom, kinek jobb... :()

Walmer 2011.01.26. 12:05:30

az idézett levél kb olyan, mintha Jávor Pál írta volna Szeleczky Zitának 1936 késő őszén.

Gritty goose 2011.01.26. 12:06:26

@Walmer: Igen, igen, igen..... én én imádom ezt a fajta évődést (IS)! :-))))))))))))))

Gritty goose 2011.01.26. 12:08:02

@Enchantée: Anyai nagymamádra még hasonlíthatsz!:-)

Na igen, jó kérdés, melyik is a jobb!?

kozgaztanar 2011.01.26. 12:11:00

az iskolában tanítani, mi? :))
bontott órákon: a lányoknak az ujj köré csavarást, a fiúknak pedig közben az ujj köré csavarás elleni hatásos védekezést! :))))

Gritty goose 2011.01.26. 12:16:12

@kozgaztanar: Akár, ha nektek erre lenne szükség!:-))))

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.01.28. 18:57:53

hagyd már ezt az ideál dolgot, te lány!! vagy hat rád, vagy nem. nem tök mindegy, milyen színű a szeme??? :D
süti beállítások módosítása