Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.22. 14:11 Gritty goose

Címszavakban, káoszosan...

.....nincs kedvem, erőm, energiám, időm most monológra.

Vasárnapi jó ebédhez szól a vita....egy nagyon kellemes ünnepi vacsi....egy több ezer kilométerről jövő levél....számítógép szerelés....süt a nap és csak punnyadok....még mindig szerelés....gyors, tökéletes angol lecke....nem feled, csak nincs ideje....nem jön, mert lebetegedett....nem válaszolok, mert nem akarok...összebújás....lurkóval beszélgetés, mely eltemetett aggodalmakat ás elő....nyaggat, de nincs kedvem dönteni...hidegen hagyja érintésem...egy ötlet, melytől irtózom....telefonbeszélgetés, melyet nem hallok....személyes beszélgetés mitől ideges leszek....oktatás, melytől nevetnem kell....egy hangnem, melytől ordítani lenne kedvem, de csak mosolygok....ölel, simogatja a hátam és én megnyugszom...egy levél, mely nem fog neki jól esni.

Tavaszi depi?
Vagy kezdenek a hullámok átcsapni?
Tűrőképességem határait döngetem?

Kicsi vagyok, éhes vagyok, álmos vagyok, szegény vagyok....és egyébként is....ki fog engem megszeretgetni?

3 komment

Címkék: hétköznapok


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr372679693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.22. 14:34:05

Gyere, kicsi Vuk, itt egy ölelés Neked! :) Tudom, nem vagyok hím, de hátha ér azért valamit... :)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.22. 14:50:37

@Gritty goose: Tudom, nem is bírom az ezüstöt! ;)))))
(Csak vicceltem, átérzem a helyzetedet...)
süti beállítások módosítása