Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.28. 10:39 Gritty goose

Hétvégén volt minden...

....ami elképzelhető.:-) Volt ünneplés, vita, szeretkezés, meghittség, vendéglátás.

Pénteken a hetet még azzal zártam, hogy a fejemet tágítottam egy hosszabb angol beszélgetős órával.
Nem volt most felemelő élmény, jóval többen voltunk, mint múltkor, de egy nőci sokkal többet is beszélt, mint múltkor.
Meglepően tapasztalom, hogy Ők sem tudják a nyelvtant jobban alkalmazni a beszéd folyamán, mint én, csak a szókincsük gazdagabb és bátrabban pakolgatják össze-vissza a szavakat.
Lemerülten, sikerélmény nélkül hazaértem.
Kedvesem már várt, beszélgettünk egy kicsit, majd úgy éreztem jó lenne ezt még folytatni. A héten úgyis keveset beszélgettünk, ennek köszönhetően levélben próbáltam megtudni tőle, hogy mi a gondja, de konkrét választ nem nagyon kaptam. Gondoltam, akkor most beszélgessünk egy kicsit. Bár fáradt, nyűgös, kissé ingerült voltam, de kíváncsi voltam rá, a gondjaira.
Végül elmondta, ötleteltem, Ő meg csak kifogásokat keresett, hogy miért is ne kelljen meglépnie. Én meg ingerült lettem tőle, hogy a fene egye meg, a problémák azért vannak, hogy megoldjuk, nem azért, hogy gyártsunk mellé még többet.
Ha strucc politikát akar folytatni, attól még nem oldódik meg semmi, ahogy a szexuális életünkben sem. Szerinte megint türelmetlen vagyok. Mert januárban minden hétvégén volt szex. Jaaa...csak szeretnék szenvedélyt, vágyódást érezni és nem beprogramozott, előre eltervezett szexben részt venni. Persze, már megint én vagyok a marha, minek vágyódom ilyenekre?!
Aztán lefeküdtünk békességben.:-)
Szombaton délelőtt még morgolódtam egy kicsit, mert a lakás üres volt és nekem kedvem lett volna, de egyéb más dolgok miatt nem ért RÁ(m). Nem is akart szeretkezni, mert most azok a más dolgok foglalkoztatják. De rosszul esett, hogy eszébe sem jut, hogy gyorsan a kedvemre tegyen...hogy lenyugodjak, hogy csendben maradjak utána. Nincs 10 perce rám és az orgazmusomra...pedig nem kell több. Jeleztem neki, hogy ez azért fájó nekem. Nem értette, miért van már megint lecseszve, nem látom, hogy nyakig almás, mert éppen tölti a husit?! De látom, de azt is láttam, hogy van még bőven időnk és ha előbb oda tudott 5 percre bújni hozzám, akkor már csak 10 perc kellett volna a teljes kielégülésemig. És ez nem csesztetés, csak jelzés, hogy "látod, az az a pillanat, amiről általában beszélek, a szex mindig az utolsó helyen van".
Valószínű elgondolkozott rajta, és iparkodott mihamarabb végezni, én próbáltam segíteni neki, de csak 2 kéz kellett hozzá.
Mikor végzett oda jött hozzám...és szánt ránk 20 percet...nem kellett több.:-)

Este Mrs.Cs. kissé kiakasztott. Egy bizonyos témában vitáztunk. Nem tudott meggyőzni, mert nem is voltak észérvei, én meg nem tudtam meggyőzni, mert konzervatív és földhöz ragadt. Nem is volt nyitott arra, amit mondok, így fölösleges volt a vita is.

Aztán mi mosolyogva bújtunk az ágyba, míg azt hiszem Ők pufogva távoztak tőlünk és a párja még hallgathatta hazafelé a szónoklatát. Főleg, hogy Mr.Cs. osztotta a nézetemet.

Hétvége többi része tanulással, lustizással telt, kellemesen és nyugodtan.
Na náááá...hormonjaim le lettek csillapítva.:-)

14 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr542696927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.28. 11:05:39

Tudom, hogy nem ez a megoldás, de tüntetőleg nem álltál még neki az orra előtt a kedvedet lelni magadban, akár játékszerrel is? ;)
Azért minden jó, ha vége jó... :)

Gritty goose 2011.02.28. 13:08:32

@Enchantée: Nem, még nem.
Tudod....valahogy az az érzésem, hogy nem a látványommal, hanem az érzetemmel hatok rá.
Így meg eszembe sincs...néha eljátszom a gondolattal, hogy egy harisnyakötőt kellene venni....de aztán rájövök, a narancsligetes combomon hogy nézne már ki a combfix? És ha nekem nem tetszik, neki még annyira sem!:-(
Inkább marad, a hagyjuk kategória.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.28. 13:12:39

@Gritty goose: Figyu, ha az én combomon állítólag jót mutat a combfix, akkor Veled sem lehet másként. ;)
Eddig nekem sem tetszett, de találtam megfelelő méretet, és a fekete szín amúgy is slankít. :)))
Vesd be magad!!! Kacérkodj! Suttogj mocskos dolgokat a fülébe! Vagy csak úgy véletlenül említsd meg, hogy éppen benned vannak a gésa golyóid...
Vagy miközben főz, Te térdelj le elé, és kényeztesd...
Mittudomén, valami csak hat rá...

Bár ismerek olyat, akinél semmi nem jön be... :(
De a leírásodból a párod nem ilyen. :)

Gritty goose 2011.02.28. 13:36:33

@Enchantée: De, sajnos, ha agyban nincs ott, akkor semmi nem hat rá.
Az hogy agyban ott van-e azt pedig Ő tudja, na meg befolyásolni is.:-((((
Képtelen vagyok hatni a problémákra, ill. annak félretételére, csak veszekedéssel, morgással....:-((

Küldtem már pikáns sms-t, míg Mr.G-t beindította, addig a páromat hidegen hagyta, vagy zavarba hozta.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.28. 13:38:11

@Gritty goose: ááááááh, de ismerős ez. :(((
Sajnálom....

Ifigenie 2011.02.28. 14:13:33

Én csak az elejéhez szólnék hozzá: van, amikor az embernek konkrét ötletek kellenek a megoldáshoz, de vannak olyan alkalmak, amikor elég, ha csak valakinek panaszkodhatsz (és vannak ilyen emberek, akiknek elég, ha panaszkodhatnak, nem várnak megoldást tőled). És akkor nem kell az ötlet, a fáradtság, mert a legtöbb, amit tehetsz, az az, hogy meghallgatod. Ettől megnyugszik.

Gritty goose 2011.02.28. 14:23:22

@Ifigenie: Tudom, és el is fogadom egészen addig, míg nem hat ki rám és a kapcsolatunkra.
Ahogy próbálom én is otthon nem rágódni a benti hülyeségeken, vagy az barátnőimmel, apámmal megélt konfliktusaimat érzékeltetni vele.
Ha ez sikerülne neki, akkor egy szavam nem lenne, meghallgatom és menjünk tovább. De ha a szexuális problémákat, az ingerültségét, a fáradtságát ezekre a problémákra vezeti le, akkor oldjuk meg, keressünk rá megoldást....vagy engedje el őket és ne engedje, hogy rágja belülről.
Beszéljünk róla, ne őrlődjön, próbáljuk megoldani....

díva naíva 2011.03.01. 09:10:25

én ezt egy jó hétvégének olvastam :)

Gritty goose 2011.03.01. 09:28:57

@díva naíva: Végül is....minden viszonyítás kérdése...és tulajdonképpen igazad van!:-)

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2011.03.04. 09:00:25

, a szex mindig az utolsó helyen van".
- ez gáz...

Gritty goose 2011.03.04. 09:18:32

@zotyer: Tudom, hogy gáz!
Ezért küzdök, hogy megértse, hogy ez megváltozzon.
Néha pedig feladom a reményt is és ilyenkor van az, hogy nekem szerető kell, és akkor neki állok keresni.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2011.03.04. 10:10:41

@Gritty goose: kicsit visszaolvastam: érdekes ember vagy :-)
Neki állsz keresni... de mi lesz ha egyszer találsz is? :-)

Gritty goose 2011.03.04. 12:53:04

@zotyer: Szerintem, akkor szeretkezem egy jót! :-)))
Legalábbis ez a célom.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2011.03.04. 13:46:27

@Gritty goose: Szimpatikus ez a pozitív hozzáállás :-)
süti beállítások módosítása