Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.03.03. 10:12 Gritty goose

Jelentem, korán feküdtem...

...reméltem kialszom ezt a szédülést, de nem történt semmi változás.:-(

19.30-kor már ágyban voltam, s nem sokra rá, már aludtam is.
Éjfél körül felébredtem, de csak a folyóügyeimet intéztem el, és már durmoltam tovább.
Óracsörgés előtt azt érzékeltem, hogy az ébrenlét és az álom között lebegek.
Nem akartam felébredni, mert olyat szeretkeztem, hogy ébredéskor fizikális jelei voltak az izgalmi állapotomnak.:-)))))
Csak az döbbentett le, hogy az a gyönyörű egyenes, vaskos pénisz ismerős volt, és az arc is....a volt férjemmel szeretkeztem.
Soha nem szoktam vele álmodni és főleg nem ilyen kis pikáns történetet.
A minden napjainkban ugyan nincs benne, de a gyerek által szoktunk róla beszélni, még nem fordult elő, hogy napközbeni emlegetése után éjszaka az álmomban is ott legyen.
Hát most ott volt és kellemes élményben volt részem.:-)
Azt mondják az álmoknak jelentőségük van.
Rákerestem:
"az időnként bevillanó exek általában nem jelentenek többet, mint némi mentális vakációt a jelen hétköznapjaiból. A volt kedvessel erotikusat álmodni bármit jelenthet, ami hozzá kapcsolódik: ha fiatalok voltatok, az akkori évek szabadságára, ha pedig rosszfiú volt, akkor a spontaneitásra és izgalomra való vágyat jelzi. Ha igazán rossz emlékű kapcsolat, akkor valamilyen mostani elnyomásra vagy magánéleti nehézségre hívhatja fel a figyelmet."

Na akkor most számomra mit jelenthet?
A biztosabb hétköznapokat, a reménytelibb jövőt, a szexben gazdagabb hónapokat. Akkor valahogy bizalomgerjesztőbb volt a jövőkép.

1 komment

Címkék: múlt


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr362706516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.03.03. 11:30:30

a szexben gazdagabb hónapokat... a jövőnek meg rendeződnie kell...
süti beállítások módosítása