Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.06.08. 10:36 Gritty goose

Úgy érzem, vegetálok...

...az élet minden területén. Nem véletlen nem írtam, hisz nincs miről.
Mintha mindent a legminimálisabb hatásfokra, üzemmódba csavartam volna.

Nem tudom, hogy direkt, vagy tudat alatt, esetleg így alakult, de ezt érzem.

Nem tombolnak bennem a hormonok, sem a nyaralási vágy, sem a fogyókúra szelleme, a munkamorálom is a béka szintjénél van (csak a főnökanyu meg ne tudja).
Reggel felkelek, öltözöm, csomagolom, elindulunk, vásárolok, dolgozom, hazamegyek, másnapi kaját elkészítem, teszek-veszek, lefekszem.
És telnek a napok, nem történik semmi. Ami persze jó is, hisz padlóra sem küld az élet, de pezsgésben sincs részem.
Ill. ez így hazugság.
Múlt hét szombatig buzgott bennem a tenni akarás, a tettvágy, akartam valamit nagyon.
Jól sikerült, csak nem nekünk, akik szervezték és csinálták.
Így üresnek, lemerültnek és kiégetnek érzem magam.
Ebben az állapotban tulajdonképpen megváltás ez a vegetálás.

Ma Mrs.Cs.-vel lesz talim, és nem vágyom rá, mert tudom, hogy nem tölt, hanem még leszív.
Újat nem fog mondani, ugyanaz a standard kártyák fognak előkerülni.
Gyerek, párja, pénztelenség (bár jobban keresnek, mint mi, csak az igények is nagyobbak), elmaradt nyaralás, sikertelen nyelvtanulás, és fogyókúra...stb.

Egy valami viszont érdekelne, de nincs erőm, pénzem, idegem most hozzá.
Rájöttem, nekem még midig kell az a fényképezőgép. Ha már kell, akár tanulmányozhatnám is, hogy egy tükörreflexessel mit is lehet művelni.:-))) Tudom, hogy sok mindent, de az egy fajta képzés vége, nem csak ösztön. Letöltögettem könyveket, most azokból próbálok tanulni, még ha nincs a kezemben a gép.:-)))
Egyszer csak meg lesz!:-)))))))))))

A frontok meg bekaphatják.....

Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok mrs.cs.


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr62967189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása