Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.01. 22:02 Gritty goose

2013.04.25. - Heti idegesség...

...meg volt.
Vélt, vagy valós...még nem tudom.

Mr.Z.-m kissé kiborított....vagy csak én magamat?!:-)

Múlt héten abban maradtunk, hogy még egyeztetnünk kell, mert erre a hétre nem volt fix időpontom.
Írjak, meg majd Ő is ír.

Kedden elküldtem egy kedves sms-t.
De nem jött válasz. Ami kurvára meglepett.
Ma már nagy idegességemben 8.50-kor elküldtem egy újabb sms-t:Valami baj van, vagy rosszat mondtam?:-(
Hát...SEMMMMMI!Végül kolléganőm 14.00 körül felhívta, hátha tud vele beszélni, mert már az is felmerült bennünk, hogy esetleg beteg, vagy ellopták a telefonját. Nem vette fel...ami nem lepett meg. De az igen, hogy 19.27-kor visszahívta Őt. Mivel nem vette észre....így nem beszéltek. Felém viszont egy sort sem írt, és jelzést sem tett.:-((((((((((((((((

Nem értem, mi ez a hirtelen váltás és eltűnés...ráadásul, nem ilyennek ismertem meg. Ez inkorrekt eljárás!!!!!!!!!!!!! Dühít, valamit böföghetett volna, de ez a csendben eltűnünk, ez nem az Ő stílusa...legalábbis, nem látom okát. Bizonyos jelekre támaszkodva azt mondom, ha gond lenne, akkor nem mondja, nem érdeklődik.

NEM ÉRTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Itt pityergek, átvertnek és csalódottnak érzem magam. Egy apró válasz elég lett volna...ne haragudj nincs időpont....vagy...majd beszélünk. Bármi...de ha azt mondja, hogy meggondolta és mégis csak zavarja és jobb lenne ha mást keresnék, azt is megértem, de EZT nem!!!!!!!!

Már nem írhatok, nem hívhatom....de nagyon szeretném tudni, mi a fene történt és ütött belé!?

Megyek...kibőgöm magam, mert az elmúlt napok feszültségét valahogy ki kell adnom magamból.

Szólj hozzá!

Címkék: csalódás hangulatom mr.Z.


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr285838875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása