Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.20. 23:06 Gritty goose

Ma a BOLDOGSÁG ...

...világnapja van.

Hm...akár az van, akár nem, én ma reggel olyan békével és önfeledt mosolygással ébredtem, hogy mindegy minek nevezik ezt a napot, a föld felett lebegtem.

Ok!
Tegnap este ismét Mr.Z. kezei alatt landoltam.
Kicsit dekoncentrált voltam, kicsit zavarban voltam. Nem tudtam a februári látogatásom és a vég kifejlett az most egyszeri és vissza nem térő alkalom volt, vagy ez most már "standard" szolgáltatás lesz?!
Azért nem mindegy.:-))))

Nos, nem kellett semmit sem mondanom, jeleznem, csak átadni magamat az érzésnek mint máskor, és a végén felemelő élmény volt érezni, hogy az nem csak egyszeri és vissza nem térő élmény.
Ismét a csúcsra lettem juttatva, nem kérdezett, nem mondott semmit...kezecskéje tudta a dolgát.:-)
Most nagyon finom levezető masszázst is kaptam, míg kerestem a világot magam körül és próbáltam visszatérni a jelenbe. Finom volt és izgatóan, nyugtató. Figyelmes volt és örömet okozott neki is, hogy ennyire látványosan élem meg az örömömet. 
Most már oldottabb, bátrabb, játékosabb és felszabadultabb volt.
Nem éreztem azt, hogy félszeg, vagy le lenne támadva. Aktív résztvevője volt a dolgoknak.
Kérdezte, hogy mindig itthon van a lányom?!
Egy gondolat átsuhant az agyamon, de aztán elhessegettem.
Nem tudom, nem hiszem...de miért ne...majd meglátjuk...akár meg is látogathatna és nem kellene szigorúan a masszázs védelmező falai mögött mozognunk. Szeretői kapcsolat és nem fizetős szolgáltatás mellé kapott élmény.
Na majd meglátjuk.

Aztán napközben a napsütés és a madárcsicsergés dobott még a hangulatomon.
Öcsikém elcsábított egy 30 perces "uzsonnaira". :-) Jó volt őt látni, ölelni, beszélni vele.

Este tánc volt...de Mr.Invitáló nem volt, nem jött az órára.
De jött egy üzenet...attól a fiútól, akivel pár hete egy röpke talira futottunk össze és illetlenül a telefonját nyomkodta. Nem is tudom adtam-e akkor neki nevet!?
Nos Mr.Kerekfenekűnek nem tudtam ellenállni, sőt...kacéran bekérdeztem. Ráharapott, tánc után jött értem és nem sokkal később az ágyán pihegve maximális kielégültségben, boldogság felhőben úsztam.
Kár lett volna őt kihagyni.:-)

Nos, ha ez a BOLDOGSÁG nap miatt volt, akkor hálás vagyok neki, de azt gondolom, hogy ott volt bennem az érzés és ettől lett ennyire felemelő a napom!!!!!!!:-))))))))))))

Mosolyogj és érezd Te is jól magad!:-DDDDDDDDDDDDD

 

Szólj hozzá!

Címkék: öröm szerető mr.Z. Mr.Kerekfenekű


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr705871775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása