Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2017.06.03. 23:33 Gritty Goose

Pofavizitek...

...a héten.
Mert hogy az elmúlt fél évben tulajdonképpen nem is voltam egyen sem.

Részben az én hibám, mert nem éreztem úgy igazán a szükségességét.
Mr.Böngyöri és Mr.Néma_Levente időnként rendbe tett, minek keressek újabb jelöltet, aki még sincs?!

De most kezdem unni, hogy Uraságokra várjak, és ha jelzem nekem időszerű lenne a tali, akkor nem válaszolnak, vagy hárítanak. Ha nekik van szükségük akkor ugorjak, de rögtön...de én maradjak csendben.
Na neeee...nekem az kevés, amit Ők nekem adnának (rendszerességben).

Keresek, mert keresnem kell.

Most ott tartottam, ha tetszetős és érdekes, na meg ha meg fog, ám legyen, jöhet nős is, mert az orgazmushoz már az is elég.
Találkoztam kedden egy nős pasival.
Elvileg a teste szép, de ezt sajnos a személyes találkozón nem vehettem szemügyre, mert olyan kis igénytelen "csomagolásban" volt, hogy a bő shortja alatt mi lapult nem tudom eldönteni. Az elnyűtt póló meg kifejezetten taszított.
Maga a pasi?
Hm...szép fogak, ápolt kéz...de a ruha...jajjj.
Nem volt igazán kisugárzása, mint aki zavarban van, 3 lépés távolságban állt tőlem és így beszélgettünk.
Tudtam, hogy tetszem neki...elválásunk után már 10 percre jött a megerősítés.
De az ilyen "sikerek" nem érdekelnek, mert nem tudok ebből "profitálni".
Tudom ez nem üzlet, de adok, kapok játék.

Másik randim szintén egy nős pasival volt.
Aki légvonalban 1 km-re lakik tőlem, csak az út másik oldalán, viszont nincs átjárás, csak kerülővel. Ezért légvonalban.:-)
Nos, Ő úgy volt öltözve, ami a szemnek kellemes, ing, öltöny nadrág, öltöny cipő.
Csak...igen, megint a csak.:-)
Csak neki a csomagoláson kívül semmi más nem volt tetszetős.
Pocakos, de a puhos pocak. 34 évesen ne legyen már ilyen pocakja valakinek.
Igen, én sem vagyok egy modell alkat, se nem feszes a bőröm, de még nem is vagyok átlagos alkat...de van ami kompenzálja ezt. Ennél a fiúnál nem volt semmi, ami megfogott volna. Sem a keze, sem az arca, sem a szeme, sem a szája...nem volt benne egy porcika sem, ami vonzóvá tehette volna...azon kívül, hogy közel lakik.
De én nem tudok fogadni, Ő nem tud fogadni, így a közelség nem számít.

Harmadik randim, pedig egy éppen válófélben a jövő héten elköltöző férfival volt.
Nos, neki is ott a pocak, és öltözékileg a kettő között volt.
Kellemes, de nem ütős...olyan családapás. Farmer, póló, de nem elnyűtt...és egy nike edzőcipő.
Halálom az edzőcipő egy randin, de elnéztem neki, nem kapott érte fekete pontot.
Lehet a toleranciám kezd elnézőbb lenni.:-)
Viszont mint két jó barát beszélgettünk, ennek köszönhetően a kezdeti Nő-Férfi vibrálás el is tűnt és jött a család, feleség, albérlet téma...az érzelmi elszakadásnak a jelei...már nem szerelmes, már nem akar vele élni, de még félti, néha dühös, néha gyűlöl, néha csalódott, néha a férfiúi büszkeségének a keserűsége lengett ott körülöttünk...
Nos, erről akkor mit is mondjak!?
Nem kell nekem egy ilyen kapcsolat.
Megírtam neki, el kell döntenie...barátság és akkor minden megélhet, megbeszélhetünk, jól érezheti magát ahogy ebben a 4 órában, vagy szextárs, akkor viszont nincs lelkizés, mert az libidó gyilkos.
Döntött...neki a Nő kell belőlem...de a barátságommal.
Hm...az nem fog működni!
Nem tudok kefélni egy férfival, aki előtte vagy utána romokban hever mert a neje még játszmázik...és Ő ezt nehezen éli meg, nehezen kezeli a gyerekei miatt.
Döntöttem...a barátságomat kaphatja!

Válogatós vagyok!
Tudom!
De nem kell mindenáron nekem pasival lennem.:-)

Egy biztos...ha akarnék bármikor megkaphatnám Őket.
Ez még mindig jó érzés.:-)

Szólj hozzá!

Címkék: élményeim jelöltek


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr7812562821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása